Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

נתניהו צוחק - מאחורי הקלעים של הסרט התיעודי הראשון על נתניהו - גלובס / ראש הממשלה, שיהיה מזל טוב.

נתניהו צוחק - מאחורי הקלעים של הסרט התיעודי הראשון על נתניהו - גלובס / ראש הממשלה, שיהיה מזל טוב.. היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור. יאיר נתניהו צוחק על הצביעות בשמאל: ההסכם עם העבודה אתמול בנט יעמוד למבחן מהיר ואכזרי אתמול תקציב התחבורה והכבישים ביוש לא יפגע אתמול. ראש הממשלה הוסיף כי מערכת החינוך לא תוכל לחזור לפעילות לפני. נתניהו נולד בירושלים לבנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ בממשלת הליכוד, ולשרה נתניהו.

09:53נתניהו החליט לקיים פריימריס בזק בעוד כחודש למרות ההתנגדות הנחרצת של בכירי הליכוד. דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק. ההסכם עם העבודה אתמול בנט יעמוד למבחן מהיר ואכזרי אתמול תקציב התחבורה והכבישים ביוש לא יפגע אתמול. בניגוד למה שהוא מנסה לשדר, זה לא שיוקר המחיה גדול משום שיישום המדיניות שלו לא הושלם; יאיר נתניהו צוחק על הצביעות בשמאל:

N12 - ראש הממשלה צוחק על עצמו
N12 - ראש הממשלה צוחק על עצמו from img.mako.co.il
נתניהו מעמיד פנים שהוא קשוב לקריאות העם לצדק חברתי, אבל אתמול הוא הפריט בלי למצמץ את הקרקעות ששייכות לכולנו. כבר התחילה מלחמת הירושה בליכוד. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי. צוחק השוק, הים, הפעמון של בית הספר, אז למה גם אנחנו לא נלמד לצחוק? ~ לאה נאור. ראש הממשלה הוסיף כי מערכת החינוך לא תוכל לחזור לפעילות לפני. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. יאיר נתניהו צוחק על הצביעות בשמאל: ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו):

אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור:

09:51בכירים בקואליציה החדשה אומרים שלא יהססו להיעזר במשותפת לצורך שיתופי פעולה פרלמנטריים כפי שעשה הליכוד בעת. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי. אנו בטוחים ומצפים מראש הממשלה ידאג. כבר התחילה מלחמת הירושה בליכוד. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. בניגוד למה שהוא מנסה לשדר, זה לא שיוקר המחיה גדול משום שיישום המדיניות שלו לא הושלם; ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר. צוחק השוק, הים, הפעמון של בית הספר, אז למה גם אנחנו לא נלמד לצחוק? ~ לאה נאור. 09:53נתניהו החליט לקיים פריימריס בזק בעוד כחודש למרות ההתנגדות הנחרצת של בכירי הליכוד. אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא היום שהממשלה תעביר תקציב. הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. ראש הממשלה, שיהיה מזל טוב. טוב, מה יכולתי להמשיך בממשלה הזאת… מערכת בחירות שיש לה רק תכלית אחת… מה עוד חוץ מעבדך נתניהו:

יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת. אני מברך את ראש הממשלה נתניהו בבואו לגוש עציון שהוא לב התיישבות. ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג. נתניהו מעמיד פנים שהוא קשוב לקריאות העם לצדק חברתי, אבל אתמול הוא הפריט בלי למצמץ את הקרקעות ששייכות לכולנו. ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר.

אביגדור ליברמן: "נשב רק בממשלה רחבה עם שתי המפלגות הגדולות ...
אביגדור ליברמן: "נשב רק בממשלה רחבה עם שתי המפלגות הגדולות ... from images.maariv.co.il
הוא אשכרה צוחק על מי שהוא אמור לשרת, ומי שהוא נכשל לתת להם שירות ראוי. הוא התגלה כאדם ללא חוש של אשמה, מצפון או מוסר. ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג. סרוגים | חכ אביגדור ליברמן, שר הבטחון לשעבר ומי שהיה שותפו הפוליטי של נתניהו, סבור שזו הקדנציה האחרונה של ראש הממשלה: בחודש האחרון נעשו בצבע שיערו של נתניהו שינויים תכופים. אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא היום שהממשלה תעביר תקציב. שימו בצד לרגע את זה שהוא ראש ממשלה גרוע: נתניהו מעמיד פנים שהוא קשוב לקריאות העם לצדק חברתי, אבל אתמול הוא הפריט בלי למצמץ את הקרקעות ששייכות לכולנו.

הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו.

לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. בניגוד למה שהוא מנסה לשדר, זה לא שיוקר המחיה גדול משום שיישום המדיניות שלו לא הושלם; דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק. גניבת הבחירות נעשתה בשיטה הידועה של מצג שווא ומשבר גדול. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: ריבלין מתח ביקורת על התנהלות ממשלת נתניהו, אין לי לתאר אלא את אשר רואות עיניי, במה שנראה כניסיון מתמשך להחליש את שומרי הסף של הדמוקרטיה הישראלית. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: אבא אני מעריץ אותך אתמול שוויון גברים ונשים: שימו בצד לרגע את זה שהוא ראש ממשלה גרוע: אני מברך את ראש הממשלה נתניהו בבואו לגוש עציון שהוא לב התיישבות. יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת. צוחק השוק, הים, הפעמון של בית הספר, אז למה גם אנחנו לא נלמד לצחוק? ~ לאה נאור. 09:53נתניהו החליט לקיים פריימריס בזק בעוד כחודש למרות ההתנגדות הנחרצת של בכירי הליכוד.

אבא אני מעריץ אותך אתמול שוויון גברים ונשים: ההסכם עם העבודה אתמול בנט יעמוד למבחן מהיר ואכזרי אתמול תקציב התחבורה והכבישים ביוש לא יפגע אתמול. טוב, מה יכולתי להמשיך בממשלה הזאת… מערכת בחירות שיש לה רק תכלית אחת… מה עוד חוץ מעבדך נתניהו: נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים למיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר. הוא אשכרה צוחק על מי שהוא אמור לשרת, ומי שהוא נכשל לתת להם שירות ראוי.

יש לו מחליף: הצעיר הדרוזי שהשם 'בנימין נתניהו' עושה לו ...
יש לו מחליף: הצעיר הדרוזי שהשם 'בנימין נתניהו' עושה לו ... from ch10.co.il
כעת, לאחר שהמגעים התפוצצו, החליטו מובילי המאבק בראשות שפי פז לחשוף את המסמכים. בניגוד למה שהוא מנסה לשדר, זה לא שיוקר המחיה גדול משום שיישום המדיניות שלו לא הושלם; הוא התגלה כאדם ללא חוש של אשמה, מצפון או מוסר. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי. נתניהו נולד בירושלים לבנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ בממשלת הליכוד, ולשרה נתניהו. בחודש האחרון נעשו בצבע שיערו של נתניהו שינויים תכופים. לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד. לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים.

בחודש האחרון נעשו בצבע שיערו של נתניהו שינויים תכופים.

ראש הממשלה נתניהו השתתף בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה. אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה. אני מברך את ראש הממשלה נתניהו בבואו לגוש עציון שהוא לב התיישבות. תודה נתניהו, אנחנו ממשיכים מכאן יאיר נתניהו: 09:51בכירים בקואליציה החדשה אומרים שלא יהססו להיעזר במשותפת לצורך שיתופי פעולה פרלמנטריים כפי שעשה הליכוד בעת. נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים למיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר. אנו בטוחים ומצפים מראש הממשלה ידאג. הוא אשכרה צוחק על מי שהוא אמור לשרת, ומי שהוא נכשל לתת להם שירות ראוי. ריבלין מתח ביקורת על התנהלות ממשלת נתניהו, אין לי לתאר אלא את אשר רואות עיניי, במה שנראה כניסיון מתמשך להחליש את שומרי הסף של הדמוקרטיה הישראלית. כבר התחילה מלחמת הירושה בליכוד. נתניהו מעמיד פנים שהוא קשוב לקריאות העם לצדק חברתי, אבל אתמול הוא הפריט בלי למצמץ את הקרקעות ששייכות לכולנו. עצם הכבוד והחשיבות לא מבטל את אחריות של ראש הממשלה ושר הביטחון לביטחוננו וביטחון כלל תושבי ישראל. היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור.

כעת, לאחר שהמגעים התפוצצו, החליטו מובילי המאבק בראשות שפי פז לחשוף את המסמכים נתניהו. סרוגים | חכ אביגדור ליברמן, שר הבטחון לשעבר ומי שהיה שותפו הפוליטי של נתניהו, סבור שזו הקדנציה האחרונה של ראש הממשלה: